Friday, July 20, 2007

Closed.. Sorry

15 Comments:

Blogger محمد حمدي said...

�� ���� ��� �� �
�� �� �������� ������ �� ���

���� ��� ������ � ���� ���� ��� ����� �� ������

July 20, 2007 at 6:33 PM  
Blogger حصان بري said...

تقريبا اخر بوست بيشرح سبب اغلاق المدونه
بصي يا انجي
الفكره ان المدونه ماعادتش دفتر مدونات بنرميه في الدرج وقت مانحزن ونفرجه للناس وقت مايكون المود تمام.
القرار اللي يخليكي تتخلصي من ناس حواليكي وقت ماتكوني محتاجاهم هو بالتاكيد قرار يحتاج المراجعه.

انا عارف اني حبيتي تقعدي مع نفسك وتحطي النقط علي الحروف في نقط كتير في حياتك ومنها جدوي التدوين.

تعرفي الفتره اللي بعدتها عن التدوين خلتني افكر قبل كل بوست بكتبه ليه وهياثر في اللي بيقراه ازاي
طبعا ممكن تقري الف كتاب وماتطلعيش بحاجه وممكن تقري جمله واحده تغير حياتك.

انا عارف انك اقوي من انك تقفلي علي نفسك صومعه لخيانه صديق.
الوقفه مع نفسك مطلوبه بس ماتطولش

:) انا اللي شكلي طولت
ترجعيلنا قريب يا بطوط

July 21, 2007 at 9:30 AM  
Blogger Blank-Socrate said...

بطوط
اهلا بك فى عالم التجارب
و الاحزان
نعم
انا معك لطمه قويه
و لكن مازال هناك الكثير حولنا من الذين نحبهم
مجرد مراجعه النفس
فلتدخلى الى محرابك المقدس
تهمسى ببضع الكلمات المعزيه لنفسك الجريح
تخرجى مرة ثانيه ببهاء اكثر
لان هناك الكثيرين يعتمدون على امدادات حب منك
اذا انطفئت شمعه الحب داخلك فكثيرين سيموتون بردا خارجا

July 21, 2007 at 1:44 PM  
Blogger Ahmed EIssa said...

كل واحد بيحس ساعات انه عايز يبقي لوحده

يبعد عن الناس

يبعد عن العالم اللي هو بناه ولم مفرداته ومفاتيحه

ربما يأس او احباط

ربما لطمة قوية او خنجر في الظهر

بس في الاخر الموقف بيعدي

انا قفلت المدونة بتاعتي قبل كدة لاسباب كتير بس لقيت انه مش حل

لقيت ان المدونة مش دفتر مذكرات ده بقي حالة من التعايش بين ناس بتطمن علي بعض وبتشوف افكار بعض
وبتحس ببعض
صحيح انا مزروتكيش كتير
وصحيح انا معرفش الاسباب اللي خلتك تقفلي المدونة
بس اللي اعرفه ان
مالا يقتلني...يزيدني قوة
واكيد انتي اقوي من ان اي حاجة توقف حياتك

وعد منك اول متفتحي المدونة تاني تيجي عندي وتقوليلي انك خرجتي من المود اللي انتي فيه

زي متفقنا
خدي وقتك وفكري
وابعدي
بس ارجعي تاني

July 22, 2007 at 2:10 AM  
Blogger سندباد said...

شوفي انا مش هاقولك شدي حيلك وميهمكيش والكلام ده اولا لاني معرفش ايه اسباب الانعزال المفاجئ ثانيا لان احيانا الحون بيبقي اقوي من اي كلام انما هاقولك ده قدر
ولازم نقول الحمد لله وناخد من تجاربنا دروس لبكرة
كلنا مستنينيك

July 22, 2007 at 4:21 PM  
Blogger Blank-Socrate said...

انا مؤمن بيك و لسه مستنى

July 23, 2007 at 12:01 PM  
Blogger بيتنا القديم said...

مش من حقك

احنا اللي قرأنلك وحبناك

زعلنا لما زعلتي

وفرحنا لما فرحتي

دعنالك في الامتحانات

واتمنالك اجمل الامنيات

بمنتهي البساطة تمشي ومتعبرناش

علي العموم لو ده قرارك

ودي مكانتنا جوه قلبك

يبقا سلام

خلي بالك من نفسك

الغابة زي ما فيها اسود ونمور

فيها ورود وفراشات وينابيع

وعمر الشوك ما يخلينا نكره الورد

ويجعلو لأخر مرة عامر

July 23, 2007 at 4:52 PM  
Blogger Blank-Socrate said...

انا بأجى هنا و أشجع نفسى مش انجى
لانى اوقات كتيرة باتأم و اتخنق و احس انى لوحدى
و لما المشكله تخلص بأحس انى افضل بعدها طبعا ماعدا مشكله واحدة انت عارفها مش قادر انساها و لا اتجاهل وجودها و لا اتعامل مع اثارها ايه رايك
انتحر اقفل حياتى زى ما انت قفلتى المدونه ؟
ممكن تنصحينى

July 24, 2007 at 4:40 PM  
Blogger mohamed alhaddad said...

لعل المانع خير

July 25, 2007 at 7:51 PM  
Blogger Hannoda said...

مش قادرة أفهم ليه معظم المونات أصحابها ماشيين و سايبينها

أنا بجد حزينة..وبعدين لي مش قايلة السبب و لا لإمتى؟؟

مش لينا برضه حق الإطمئنان ولاّ ايه

وحشتيني
وصعبان علي بجد شكل المدونة كده

يا ريت لو على الأقل تسيبي سبب

تحياتي

July 26, 2007 at 7:19 AM  
Blogger بيتنا القديم said...

لسه

طب احنا مستنيينك

ارجوك متتأخريش

علي ناس

بتحب لك الخير

July 26, 2007 at 7:19 AM  
Blogger Blank-Socrate said...

الفكرة مش انجى
الفكرة فى مبدا الازمات
و انا ضد الانسحاب
لكن ممكن يكون دا الصح فى حالتك
اتمنى لك التوفيق
و سأستمر فى الانتظار

July 26, 2007 at 8:17 PM  
Blogger Blank-Socrate said...

مزيكة هادية الكون فيها انغـــــمر وصيف و ليل و عقد فل و سمر يا هلتري الناس كلهم مبسوطين و يا هلتري شايفين جمال القمر ؟ عجبي

July 26, 2007 at 8:17 PM  
Blogger Blank-Socrate said...

مزيكة هادية الكون فيها انغـــــمر وصيف و ليل و عقد فل و سمر يا هلتري الناس كلهم مبسوطين و يا هلتري شايفين جمال القمر ؟ عجبي

July 27, 2007 at 8:36 PM  
Blogger safa7_karmooz said...

سورى ..ز

احنا مش لينا حقوق عندك؟؟؟

لو كنتى بتكتبى لمجرد تنفسى كنتى قفلتى البلوج وكانت تبقى مقفولة ليكى وبس

بس انتى فتحتيها ورديتى عليناواتجاوبتى معان

وتيجى تهربى مننا

كل يوم بنقابل مشاكل اكتر واكتر...وممكن تكون اكبر منك او اصغر

بس متعودناش نهرب منها

بنقف ونواجهها

براحتك

ده قرارك...

بس مش قرارك انك تظلمى ناس معاكى..:)

July 27, 2007 at 10:35 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home